* РБК — новости

* *

Главная Новости

Столичну торговельну мережу перевіряли понад дві тисячі разів

Опубликовано: 21.10.2018

видео Столичну торговельну мережу перевіряли понад дві тисячі разів

General Agreement on Tariffs and Trade (GATT) and North American Free Trade Agreement (NAFTA)

Киянам відшкодували 728 тисяч гривень за неякісні товари і послуги


Поліція затримала дві групи шахраїв, які оформлювали позики за підробленими документами

Величезний вибір товарів на полицях магазинів та супермаркетів дає можливість придбати продукти чи техніку на будь-який смак та гаманець. Водночас, як свідчать результати перевірок ГУ з питань захисту прав споживачів, покупцям потрібно бути уважними — на ринку багато неякісної продукції. Лише за минулий рік фахівці управління припинили продаж товарів, які не відповідали нормативам, на суму 368,2 тисяч гривень.

Найбільш поширеними порушеннями, які допускають продавці товарів та послуг, є відсутність доступної та достовірної інформації про товар, реалізація продукції без відповідних документів та продаж товарів, у яких вичерпаний термін придатності.

«Покупцям слід бути уважними, аби не придбати товари, які можуть зашкодити їхньому життю чи здоров»ю,— розповів «Хрещатику» начальник ГУ з питань захисту прав споживачів Костянтин Соляник.— Лише впродовж минулого року фахівці нашого управління провели 2128 перевірок суб»єктів господарювання. При цьому припинили продаж товарів на суму 368,2 тис. грн. (5 % від перевіреної продукції), а споживачам відшкодували матеріальні збитки на 728,92 тис. грн».

Досить часто кияни скаржилися на якість електропобутової техніки, мобільних телефонів та телевізорів. У стаціонарній мережі найбільш поширеним порушенням є відсутність супровідних документів та доступної інформації про товар (4109 із 4396 перевірених електропобутових приладів зняли із реалізації саме через це). Також до Головного управління часто звертаються кияни, які придбали неякісні товари в інтернет-магазинах, і не можуть змусити підприємців повернути гроші або обміняти товар.

«Якщо інтернет-магазини не мають стаціонарних телефонів, то це вже має насторожити споживача,— пояснює Костянтин Соляник.— Не раз траплялося, коли наші фахівці виїжджали на перевірки фірм, на які скаржилися покупці, і за вказаною в рекламі адресою був розташований не офіс фірми, а житловий будинок чи дитячий садок. Виявивши такі випадки, ми складаємо відповідні протоколи і передаємо їх до прокуратури».

Доволі часто, під час контрольних закупівель у супермаркетах, фахівці управління виявляють випадки обрахування покупців. Найпоширеніше порушення — це внесення у чек товару, якого нема «у кошику», крім того, трапляється, що ціни, вказані на цінниках, не відповідають фактичним цінам на касі. «Неодноразово такі порушення ми фіксували у магазинах «Фора», «Білла», «Сільпо» та в інших торгових мережах», — розповів Костянтин Соляник.

Досить типовими для супермаркетів є маніпуляції із товарами, в яких закінчився термін придатності. Найчастіше ці порушення виявляють із продуктами (печивом, ковбасою, рибою), які фасують самі ж торговельні мережі. Крім того, були виявлені випадки, коли товари, у яких закінчився термін придатності, супермаркети передавали у власні відділи кулінарії і продавали споживачам.

Фахівці ГУ радять киянам, аби не стати ошуканими, уважно вивчати етикетки на товарах, вимагати у продавців усі необхідні документи, а якщо вже трапилася прикрість і придбали неякісний товар чи послугу, звертайтеся за номером телефону — 425-77-60 або на телефон служби допомоги киянам 1551

Реклама

Популярные новости


Реклама

Календарь новостей

Реклама

Архив новостей

Реклама

rss