* РБК — новости

* *

Главная Новости

Претензії / скарги

Опубликовано: 07.01.2019

видео Претензії / скарги

Запад выдвигает претензии на российский Севморпуть

Переконаний, що грамотно складена претензія допоможе Вам врегулювати конфлікт у досудовому порядку, тобто Вам не знадобиться складати позовну заяву, витрачати час, нерви і гроші для підготовки до судового процесу.



Але дуже часто за допомогою претензії громадянину так і не вдається добитися своїх цілей. А все тому, що практично завжди лист-претензія складається неправильно. Намагаючись заощадити на послугах юриста людина береться за підготовку цього важливого документа, не беручи до уваги той факт, що від того, наскільки правильно він викладе всю суть справи, буде залежати і реакція на претензію.


Постоянные претензии и осуждение других - в чём их опасность? Как гордыня матери губит сына

Що ж обов’язково повинно бути присутнім у цьому документі, і як його необхідно складати?

Варто розпочати з того, що будь-яка скарга (претензія, вимога) повинна максимально точно описувати ситуацію, що склалася. Але це не говорить про те, що вам слід написати цілий твір, розповідаючи у всіх деталях про те, як вам продавали, наприклад, неякісний товар.

Частина претензії, в якій буде описуватися суть справи, повинна бути складена за планом: дата, час, місце замовлення (покупки і т.д.) продукції/послуги, положення договору, вид недоліків, вимоги, санкції за невиконання зобов’язань.

Саме така форма звернення до порушника дасть йому зрозуміти, що Ви налаштовані гранично серйозно і дієте впевнено. Якщо виклад буде чітким і конкретним, це обов’язково наштовхне несумлінного учасника конфлікту на те, що Ви чудово обізнані про свої права і знаєте як їх захистити.

Не соромтеся писати претензію в жорстко-вимогливому стилі. Забудьте про те, що це не зовсім чемно і красиво – повірте, після того, як з Вами вчинили незаконно, намагатися «підставити другу щоку», як мінімум, нерозумно. Саме тому, заява-претензія повинна відображати не прохання, а вимоги. Наприклад, в претензії необхідно писати не «прошу переробити», а «вимагаю безоплатно усунути всі наявні недоліки». В такому випадку на Вашу заяву «вимагаю повного відшкодування збитків» прореагують швидше, ніж, якби Ви написали «прошу повернути мені гроші».

Обов’язково включайте в претензію посилання на статті закону та юридичні формулювання. Справа в тому, що такі прийоми переконують порушника в тому, що Ви «підковані» у всіх юридичних тонкощах, а тому Вам нічого не варто подати позов до суду і виграти його.

Також слід вказати терміни, відведені на виконання вимог в рамках претензії, а також правові наслідки, які очікують порушника у випадку його відмови або ігнорування претензії. Наприклад, можна відобразити в документі той факт, що крім суду Ви звернетеся зі скаргою в Управління у справах захисту прав споживачів у Хмельницькій області, Державну податкову інспекцію у м. Хмельницький, інші державні органи, зробите все, щоб порушник сплатив штрафи за порушення правил торгівлі, надання послуг і т.д.

Претензії:

Скарги:

Вартість послуги

Назва послуги

Термін, р.д.

Вартість, грн.

Претензії / скарги 1-3

Від 200,00

_______________________________________________

Матеріали за темою:

Реклама

Популярные новости


Реклама

Календарь новостей

Реклама

Архив новостей

Реклама

rss